Direct marketing
Direct in contact met je ideale klant
Direct marketing maakt een gesegmenteerde aanpak mogelijk met meetbare resultaten. Bereik je doelgroep effectief met één-op-één communicatie.
Voordelen van direct marketing
Met direct marketing heb je persoonlijk contact met je prospects en klanten. Je kunt op basis van vele kenmerken je doelgroep heel specifiek segmenteren zodat je relevant kunt communiceren. Deze gerichte en persoonlijke benadering resulteert in een hogere respons in vergelijking tot massacommunicatie.
- Direct en effectief contact
- Resultaten zijn goed meetbaar
De werkwijze van B2B Adressen bij direct marketing
Direct marketing kent vele vormen. Zo zijn telemarketing, e-mailmarketing en postmailings voorbeelden van direct marketing die vaak worden ingezet. Welke vorm het beste voor jou werkt, is afhankelijk van de doelgroep die je gaat benaderen, de inhoud van je boodschap en van het doel dat je hebt met je communicatie. Welke vorm je ook inzet, B2B Adressen kan je op basis van selecties de meest kansrijke doelgroepadressen leveren met de informatie die nodig is om relevant te communiceren en je doelgroep te bereiken.
Regelgeving bij direct marketing
Aanvullende regels per toepassing:
Telemarketing
- Je mag geen personen bellen die ingeschreven staan in het Bel-me-niet-register, tenzij expliciet aangegeven dat deze personen contact willen (geldt voor VOF’s, maatschappen en eenmanszaken/ZZP’ers)
- Je moet de ontvanger wijzen op het recht van verzet en de mogelijkheid bieden zich in te schrijven op het Bel-me-niet register
Postmailings
E-mailings
Heb je vragen over direct marketing of de wetgeving? Neem gerust contact met ons op.